Apple iPod Nano - 3e generatie (8 GB) 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPod Nano - 3e generatie (8 GB) 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

rvm 03-12-2007

Ik heb deze Ipodvoor onze dochter gekocht, ik twijfelde tussen deze en een Sony. Ik denk dat ze beiden goed zijn.
Maar nu ik snel heb ontdekt hoe je fimpjes makkelijk van You Tube can converteren naar de Ipod, is dit wel een hele mooie gadget.
Het menu is uitgebreid en vraagt soms wel veel handellingen om iets in te stellen! Ik denk dat dit bij de Sony makkelijker gaat. Die hebben vaak een goede menu structuur.

De beeldjes zijn ontzettend scherp en het geluid is kristal helder. Ook de mogelijkheden i.c.m. Itunes zijn uitgebreid en eenvoudig te doen, overzetten of verwijderen van muziek, video's etc.

Het programma heet Prism, dit is Freeware en werkt erg makkelijk.

8 Gb is voldoende voor veel muziek en video. Goede aankoop deze IPOD.

Anoniema 11-11-2007

Hey!
Ik heb de ipod nu ongeveer bijna twee maanden en ik ben er hartstikke tevreden mee.
Heb alleen wat probleempjes met de oordopjes, ze blijven niet goed zitten. Het geluid is echt schitterend vergeleken met de Ipod Mini, ook al was dat geluid ook niet echt slecht.
Ik raad jullie zeker aan om hem te kopen want je zult er echt plezier aan hebben.

Roenie 08-10-2007

Sinds een paar weken in het bezit van een deze Ipod en ik kan niet anders zeggen dat hij een stuk sneller en mooier is dan zijn voorganger. Vooral de mogelijk om nu ook podcasts en video's te bekijken is erg handig en ziet er goed uit. Ook de besturing van de ipod is vernieuwd en werkt erg lekker. Dit is echt helaal mijn ding.

Serena Cloos 19-09-2007

Ik heb sinds gisteren dit prachtige apparaatje in mijn bezit. Ik ben zo blij als een klein kind, wat een mooi toestel!!!
Zeer eenvoudig te bedienen, perfect werkende knopjes, mooi geluid, helemaal niets op aan te merken. Alhoewel, misschien 1 klein puntje, de foto's die ik getracht heb erop te zetten waren alleen in het overzicht zichtbaar, en niet in het groot, maar dat zal ik wel verkeerd hebben gedaan of zo.
Het plaatsen van liedjes en podcasts en dergelijke is een eitje. Heb je in iTunes ook de Albumart toegevoegd is de coverflow prachtig om door je muziek heen te bladeren.
Erg mooi vond ik ook de optie dat je in de Applestore je toestel gratis kunt laten graveren. Nu kan niemand meer zeggen dat het niet mijn apparaatje is!!!!

Fred Kicken 16-09-2007

Enkele dagen geleden een Ipod Nano 3e generatie gekocht bij een Apple store. Mijn eerste indruk is zeer positief. Allereerst de geluidskwaliteit; deze is gewoon van een hoog niveau. De mogelijkheden van de nieuwe Ipod zijn verbluffend o.a. de vele manieren om het gewenste nummer te vinden. Hier zit altijd wel een manier bij waar je voorkeur naar zal gaan. De videoondersteuning is goed te noemen ondanks het kleine schermpje een hoge resolutie. Een fimpje en wat podcasts gedownload en de kwaliteit is zeer naar mijn tevredenheid.
Het gebruiksgemak is typisch Apple het clickwheel doet perfect zijn werk.
De vormgeving is naar mijn idee wat minder gewaagd als de 2e generatie, deze lijkt gewoon veel op een Ipod Classic maar dan wat kleiner desondanks krijgt de nieuwe Ipod Nano toch mijn voorkeur. Wel een nadeeltje is de hoge vingervlek gevoeligheid.
Wat betreft de degelijkheid kan ik niet veel over zeggen ik heb hem immers pas een paar dagen maar het geheel maakt een degelijke indruk.